“Support bij jouw day-to-day business”

Werkwijze

Mijn werkwijze is voornamelijk virtueel. Tijdens een online kennismaking bespreken we waar jij tegenaan loopt in je bedrijf, welke werkzaamheden je wilt uitbesteden en hoe je onze samenwerking voor je ziet. En last but not least: hebben we een wederzijdse klik? Want dat is een belangrijke basis.  

Gaan we samenwerken? Leuk! Dan plannen we een intakegesprek, het liefst op locatie, zodat we elkaar live kunnen ontmoeten. We nemen de verdere details met elkaar door en maken concrete afspraken over wat we van elkaar verwachten.  

Tijdens onze samenwerking spreken we elkaar regelmatig, zo houden we allebei grip en duidelijkheid over de werkzaamheden en het aantal uren. 

Tarieven

Samenwerken kan al vanaf 4 uur per week voor een uurtarief van € 74,00 exclusief BTW. Op basis van het afgesproken aantal uren factureer ik een vast bedrag per maand. 

En heb je een keer meer uren nodig? Ook dat stemmen we van tevoren met elkaar af. Je weet altijd precies waar je aan toe bent.

Tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek bespreken we jouw wensen en ontvang je een op maat gemaakt prijsvoorstel.

Op deze pagina vind je een overzicht van de werkzaamheden die ik voor je kan uitvoeren. Maar dit is niet alles. Wil je werkzaamheden uitbesteden die je niet in het overzicht ziet staan of zoek je ondersteuning op een ander gebied? Neem gerust contact met mij op want wellicht kan ik het voor je coördineren en iemand inschakelen via mijn uitgebreide netwerk. Ik heb toegang tot ervaren IT-ers, juristen, marketeers, financieel adviseurs en websitebeheerders.   

Waar kan ik jou mee helpen?

  • Agendabeheer, afspraken maken en bevestigingen versturen 
  • Klantcontact 
  • Optimaliseren interne processen 
  • Ordenen van alle plannen en to do’s 
  • Teksten redigeren 
  • Dagelijkse planning en organisatie, bewaken van deadlines 
  • Behandelen en beheren van mailboxen 
  • Lunch/diner afspraken maken en restaurant boeken 
  • Kantoorbenodigdheden bestellen 
  • Eigen presentatie/bijeenkomsten organiseren 
  • Zalen boeken, uitnodiging versturen, alle facilitaire zaken regelen 
  • Interne organisatie verbeteren 
  • HR-administratie 
  • On/offboarding medewerkers 
  • Verzorgen en verzenden van relatiegeschenken 
  • Voorbereiden en coördineren van (online) meetings 
  • Boeken van reizen (zowel zakelijk als privé)  
  • Projectmanagement
  • Aanbrengen van structuur binnen de organisatie
  • Sparringpartner
  • Out of office service 
  • Plannen en plaatsen van social media posts

Samenwerkingen

Als Virtueel Assistent werk ik voor meerdere klanten. Op dit moment heb ik samenwerkingen met:

Manon de Boer, Anouk Smulders, Justine van der Velden en Sandii Zachte

“Ik zorg voor rust en ruimte in je hoofd en in je agenda”

Scroll naar boven