"Transparantie is voor mij belangrijk in alles wat ik doe.
Dit geldt dus ook voor mijn tarieven"

Werkwijze

Mijn werkwijze is voornamelijk virtueel. Tijdens een online kennismaking bespreken we waar jij tegenaan loopt in je bedrijf, welke werkzaamheden je wilt uitbesteden en hoe je onze samenwerking voor je ziet. En last but not least: hebben we een wederzijdse klik? Want dat is een belangrijke basis.  

Gaan we samenwerken? Leuk! Dan plannen we een intakegesprek, het liefst op locatie, zodat we elkaar live kunnen ontmoeten. We nemen de verdere details met elkaar door en maken concrete afspraken over wat we van elkaar verwachten.  

Tijdens onze samenwerking spreken we elkaar regelmatig, zo houden we allebei grip en duidelijkheid over de werkzaamheden en het aantal uren. 

Tarieven

Transparantie is voor mij belangrijk in alles wat ik doe. Dit geldt dus ook voor mijn tarieven.

Mijn uurtarief is € 70,00 exclusief BTW. We maken goede afspraken over het aantal uren per maand, zodat je precies weet waar je aan toe bent. 

Een keer meer of minder uren? Ik factureer de daadwerkelijk gewerkte uren. Dat is wel zo eerlijk. Je zit in een rustige periode niet vast aan een minimaal aantal uren. En heb je meer uren nodig dan stemmen we dat met elkaar af. Open en eerlijk, je komt dus nooit voor verrassingen te staan. 

Op deze pagina vind je een overzicht van de werkzaamheden die ik voor je kan uitvoeren. Maar dit is niet alles. Wil je werkzaamheden uitbesteden die je niet in het overzicht ziet staan of zoek je ondersteuning op een ander gebied? Neem gerust contact met mij op want wellicht kan ik het voor je coördineren en iemand inschakelen via mijn uitgebreide netwerk. Ik heb toegang tot ervaren IT-ers, juristen, marketeers, financieel adviseurs en websitebeheerders.   

Waar kan ik jou mee helpen?

  • Agendabeheer, afspraken maken en bevestigingen versturen 
  • Klantcontact 
  • Optimaliseren interne processen 
  • Ordenen van alle plannen en to do’s 
  • Teksten redigeren 
  • Dagelijkse planning en organisatie, bewaken van deadlines 
  • Behandelen en beheren van mailboxen 
  • Lunch/diner afspraken maken en restaurant boeken 
  • Kantoorbenodigdheden bestellen 
  • Eigen presentatie/bijeenkomsten organiseren 
  • Zalen boeken, uitnodiging versturen, alle facilitaire zaken regelen 
  • Interne organisatie verbeteren 
  • HR-administratie 
  • On/offboarding medewerkers 
  • Verzorgen en verzenden van relatiegeschenken 
  • Voorbereiden en coördineren van (online) meetings 
  • Boeken van reizen (zowel zakelijk als privé)  
  • Projectmanagement
  • Aanbrengen van structuur binnen de organisatie
  • Sparringpartner
  • Out of office service 
  • Plannen en plaatsen van social media posts

Samenwerkingen

Als Virtueel Assistent werk ik voor meerdere klanten. Op dit moment heb ik samenwerkingen met:

Brand Whispers, Dokter Chantalle, Het Marketing Fundament en Sandii Zachte

“Ik zorg voor rust en ruimte in je hoofd en in je agenda”

Scroll naar top